Az Andrea Ékszerről...

Induljon a nap egy színes gombocskával!
Textilbőrrel bevont pillekönnyű gombékszerekkel szeretnék mosolyt varázsolni az arcodra. A széles színpaletta segít, hogy a legszürkébb napon is megtaláld az épp kedvedre valót.
A varázslatos színek, a letisztult, egyszerű forma és a puha, selymes tapintás - teljes kényeztetés a szemünknek és a lelkünknek.
2015-ben kezdtem ékszereket készíteni, először csak saját magamnak. Később készült egy - egy a családtagjaimnak ajándékba, vagy a barátnőknek, majd ők is kértek egyet, hogy tovább ajándékozhassák - így indult az ékszerkészítés - "nagyban".
Több technikát kipróbáltam az évek alatt, volt hogy 1-2 évig is lehorgonyoztam egynél, majd egy másikat csak egy kollekció erejéig alkalmaztam.
A textilbőrben találtam meg a nyugalmat. Szeretem a textúráját, a sokféleségét. Azt, hogy harmonizál mindennel, mindegy milyen ruhát veszel fel. 
Legyen hétköznap vagy hétvége, nyaralás vagy ünnep: minden napnak megvan a maga színes kis gombocskája.Saját örömömre indult a kézműves ékszerek készítése, de mára már épp annyira fontos, hogy másokat is boldoggá tegyen az, amit alkotok.
Viseljétek olyan szeretettel az ékszereimet, mint amilyen szeretettel én készítem őket!
Andi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Készítsd el saját ékszered! :)

Vakáció AKCIÓÓÓÓÓÓ!